kdo mi pomůže
Kde hledat pomoc při zavádění změn.
Konzultace, nabídka vzdělávání a kontakty na pomoc přímo v regionech.
Nepřehlédněte aktuální nabídku kurzů k nové informatice!
Pronikněte do jednotlivých oblastí nové gymnaziální informatiky, seznamte se s očekávanými výstupy a vyzkoušejte si aktivity, které můžete využít přímo ve své výuce. Všechny nabízené kurzy jsou vedeny přímo jejich autory! Nově v nabídce je Programování v jazyce Python pro pokročilé.
Programování
v jazyce Python pro pokročilé
6. 12. 2023, online
Informační systémy
6. 12. 2023
prezenčně Prachatice
Programování
v jazyce Python
7. 12. 2023, online
Programování
v jazyce Python
15. 12. 2023, online
Programování
v jazyce Python pro pokročilé
5. 1. 2024, online
Mohly by vás také zajímat kurzy ke kybernetické bezpečnosti:
Kyberbezpečnost
a prevence
5. 12. 2023, online
Kybernetická bezpečnost –
hesla
12. 12. 2023, online
Kyberbezpečnost
a prevence
19. 12. 2023, online
podpora pro začínající školy
Nepřehlédněte aktuální termíny úvodního webináře pro ředitele Jak na nový RVP G
Jak na nový RVP G, webinář pro ředitele
1. 11. 2023, online
Jak na nový RVP G, webinář pro ředitele
10. 1. 2024, online
Webinář Revize ICT pro gymnázia
Co přinášejí úpravy Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia v oblasti ICT? Odpovědi nabízí záznam webináře NPI ČR určeného především pro ředitele gymnázií. Lektorka Mgr. Daniela Růžičková, Vás seznámí s obsahem vzdělávacího oboru informatika a s novou, digitální klíčovou kompetencí. Představí různé možnosti podpory NPI ČR – pro vedení školy, koordinátory změny, metodiky ICT i pedagogy –, o které mohou zdarma požádat všechna gymnázia v průběhu svých příprav na výuku podle revidovaného RVP G.
Webinář „Nová informatika na gymnáziích“
Základní informace k tématům nové informatiky a jejich výuce na gymnáziích představili lektoři-pedagogové Daniel Lessner a Štěpánka Baierlová, kteří zodpověděli i řadu dotazů téměr dvou stovek účastníků. Živá diskuse a vzájemné sdílení mezi zúčastněnými pedagogy ukazují, že o témata nové informatiky je mezi pedagogy velký zájem.